czwartek, 31 stycznia 2013

Blog Roku - Dziękuję za głosy oddane na "Galerię"

    Rozpoczął się kolejny etap konkursu Blog Roku 2012. Efekt przerósł moje najśmielsze oczekiwania. Prawie od początku konkursu blog znajdował się w pierwszej dziesiątce, stopniowo, mozolnie przesuwając się ku górze. Ostatecznie... przesunął się na pierwsze miejsce. Dziesięć blogów z największą ilością punktów, przechodzi do następnego etapu jakim jest ocena jurora czyli Agaty Passent.
    Bardzo, ale to bardzo dziękuję więc wszystkim którym się chciało i którzy oddali na "Galerię" swój głos. To głosowanie ma dla mnie jeszcze inną wartość. Każdego dnia dziesiątki osób miało okazję poczytać o naszej małej ojczyźnie. Mam nadzieję, że wielu z nich pozostanie z nami na dłużej, stając się stałymi czytelnikami tekstów. "Literackich i kulturalnych"...

3 komentarze:

  1. Gratuluję, widać ma pani wielu zwolenników! Ja dostałam 12 głosów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i życzę dobrej oceny przez jurora p. Agatę Passent.
    Zofia K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję przejścia finału. Ciekawe historie fajnie opisane i udokumentowane zdjęciami. Życzę dalszej wytrwałości i oczywiście sukcesu w końcowym etapie.
    RL.

    OdpowiedzUsuń